Så var man hemma från jobb igen :)

Japp , slutade för en halv timma sedan & har varit ute med Sina redan så nu kan jag ta &
vila ben , höfter & FÖTTER.
Varit en hel del spring på jobbet idag så det känns !
Imorgon är jag iallfall ledig sen är det dags igen på torsdag - fredag.
Får se om vi åker till päronen idag eller om vi tar det imorgon,
lutar dock till imorgon för jag känner mig rent handikappad av detta onda.

Aja, sugen på grillad kyckling & potätissallad , guess whats for dinner ?
Vi får väl se ;D









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?