Tidsfördriv.

TIDSFÖRDRIV:

Vad heter du?: Alexandra Eleni June Onttonen
Ålder: 19
Längd: 170
Vikt: Nu väger jag 70 kg som gravid :/
Hårfärg: Mörkbrunt.
Ögonfärg: Bruna.
Beroende av: Min familj.
Hur mycket smink använder du dagligen?: Marscara om jag sminkar mig.
Vad har du ätit idag?: Frukost & kinakäk.
Dagens klädsel: Svarta jogging,svart tshirt & en grårandig hood.
Glädje just nu?: Ängla sparkar satan.
Irritation just nu?: Massor.
Senaste låt du hörde?: Oj , vet faktiskt inte
Senaste inköp?: Cigaretter
Vilka hårfärger har du haft?: De flesta.
Brukar du äta frukost?: Alltid.
Vad gör du om helgerna?: Är med familjen, ser på tv/film, sitter här, äter gott.
Gillar du att få uppmärksamhet?: Beror på. Oftast inte.
Din största talang?: Vet inte ? Skriver väl ganska bra brukar folk säga.
Husdjur: Inga längre.
Hur är ditt hår?: Nytvättat & glansigt pga att det är nyfärgat, hihi.
Brukar du bädda sängen?: Varje dag.
Har du mest skivor eller filmer?: Filmer.
Favoritaffär?: Måste man ha en favoritaffär ?
Vad har du på väggarna?: Bilder på älsk´s barn & oss.
Hur gammal var/kommer du vara när du flyttar hemifrån?: 15 kan man säga men bara tillfälligt, sen när jag var 18.
Hur många timmar sover du per natt?: Varierar.
Beskriv dig själv med tre ord?: Envis, sarkastisk & snäll.
Vem betyder mest för dig?: Min familj.
Föredrar du att vara singel?: Nä inte nu längre.
Är du singel?:
Senaste hångel?: Danne <3
Är du nöjd med dig själv?: Nej inte just nu .
Hur mår du just nu?: Inte alls bra .
Senaste program du såg på?: Top Chef som är nu.
Senaste film?: Någon igår.
Vad var det senaste du sa?: "Var nu snäll mot farmor & mamma" till Linn,Melanie & Donny ;)
Hur ofta tvättar du ansiktet?: Dagligen
Vem vet mest om dig?: Älsk.
Vad har du i ditt fönster?: Blommor & ljus
Vem var den senaste personen du umgicks med?: Svärmor & ungarna.
Hur dags gick du och la dig igår?: Oj svårt, runt 12 kanske?
Och klev upp?: 9 tiden?
Vad behöver du mest just nu?: Att min morbror får ett mirakel & överlever!
Har du fler kort på dig själv än dina vänner?: Ja.
Har du bra minne?: Nej verkligen inte.
För eller emot plastikoperationer?: Emot om det inte är av riktiga skäl
Vad ska du göra ikväll?: Se på tv , blogga & sova.
Svårt eller lätt för att sitta still?: Olika.
Brukar du se ner på andra människor?: En del människor ja.
Är du enkelspårig?: Nej .
Hur vill du avsluta det här?: Jag har tråkigt.










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?