Ultraljud !

Yeah , idag sker det !
Vi har inte sett snorisen sedan jag var i v. 6 , nu får vi allt SE något också ,
inte en liten ostbåge ;)
Hoppas att hon kan se vad det är , pojke eller flicka, man vet ju aldrig om liten
inte visar upp det haha :D

Precis gått upp iallfall , väcktes i morse av Linn & Älsk som skulle pussas hejdå .
Sen somnade jag om igen , men nu så är man pigg & vaken & förbannat hungrig ;)

Snart kommer nog älsk hem också , ska vara på sjukhuset kl.10.30 ,
är helt pirrig i magen :D

Kan även säga att jag KANSKE känt snorisen , jag är ju lite trög emellan åt så jag
bortförklarar det , kan ju faktiskt vara min egna mage som är lurig.
Har fladdrat & haft sig där inne, men ja , låter det ändå vara lite kanske kanske inte.

Skriver när jag kommer hem & lägger upp en bild på bebis <3








Postat av: Lisa

Fladdrar också, haha ;D Håller tummarna nu! :D Iiiiih, vad roligt. ^^

2008-06-03 @ 09:41:28
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?