Avskyr att vara sjuk.

Jag avskyr verkligen det,  finns det något tråkigare?
Sitter här med världens huvudvärk , nästäppa & halsont .
Förmår mig inte att gå ut på en lång promenad som jag tänkt ,
för jag orkar verkligen inte :(
Ska bli skönt att jobba igen på torsdag , att vara hemma är verkligen riktigt trist numera.

Sen vann jag en aktuion på tradera för någon vecka sedan,
jävla idiot säljare rent ut sagt , han har fortfarande inte skickat något
fast det är betalt sedan sekunden jag vann aktionen , sen för jag påpekar
att jag vill ha mina saker efter han dragit diverse bortförklaringarna varför
han inte kunde skicka dom nu var det JAG som gav dåliga vibbar som köpare?
Men tjena , nu är han även avstängd på tradera & läste ett nytt omdömme om honom,
där personen inte fått sitt heller.
Hade han varit här nu hade jag väl gett honom en jävel med alla hormoner jag har i kroppen ;D

Nej , jag har verkligen inget att göra, inget roligt att skriva för allt känns piss & tråkigt.










Postat av: Ladysoul.se

Tack för din kommentar vännen! Har du skickat ett mail till denna tjejen.



Vad skönt att du mår mycket bättre nu! Jag funderar på hur jag mådde i början av graviditeten.. Jag minns att jag spydde som en gris, hade förträngt det.. Men sen var allt ljuvligt.. hehe



Hatar sånt folk på tradera!

2008-05-27 @ 13:42:26
URL: http://ladysoul.se
Postat av: Lisa

Stackare! Krya på dig!



Jag vill också ^^ Hur går det med illamåendet?



<3

2008-05-27 @ 18:39:25
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Yasmin

Det är det oxå (giraff husen) Jag bor där :)

2008-05-27 @ 20:13:01
URL: http://www.metrobloggen.se/GuCCi
Postat av: Yasmin

jasså är du? Vad trevligt. Vart bor du nu då?

2008-05-27 @ 21:23:40
URL: http://www.metrobloggen.se/GuCCi

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?