Dags att åka.

Ja , nu ska vi strax åka , väntar på älsk som lämnat av David & så ,
in i duschen sen beger vi oss upp mot Skutskär .

Vi hörs på måndag igen !








Postat av: Natha

Hahah :D åå jag kommer ihåg känslan! De är så sjukt sen när magen är borta, när man kan böja sig å nå tårna och man är så lätt helt plötsligt, å fötterna värker inte! Fast de tar ett litet tag innan man kan gå lång promenader kände jag ;P Jag va ute å gick redan 2:a dagen, gick till sjukhuset och hem, vandrade väl i 3 timmar, inte de smartaste jag gjort ;P

2008-05-23 @ 13:00:02
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?