En massa "borde göra".

Jag borde ringa nordea i Danmark & be dom föra över mina pengar som finns på det
kontot eller i varje fall be dom skicka hem ett nytt kort eftersom jag glömt koden & låst kortet .
Sen borde jag deklarera det jag ska i danmark men ja , vart är dom papprena?
Nej , just nu fungerar inte kroppen & hjärnan som det ska tyvärr.
Har ju problem med att hålla det jag stoppar i mig inne helt & hållet,
sen för den delen har jag inte kunnat ta min medicin sedan i lördags,
vilket innebär en förbannat abstinens i hela kroppen.
Känner mig yrslig , konstig rent av.
Ont i magen har jag också , som satan men vad ska man göra åt det?
Kan knappt gå in i köket nu heller, för det luktar något , som får mig att kräkas.
Jag är en "näsbjörn" jag vet inte vad det är men ett uttryck jag fick till igår,
jag känner lukter INGEN annan gör & kräker av det haha.

Jag har verkligen insett att det är någon högre makt som HATAR mig ,
straffar mig för allt jag gjort förr kanske , verkar inte bättre,
sedan jag blev gravid har jag bara haft ett rent helvete med precis allt .
Trots detta älskar jag att vara på tjocken men hatar nog det mer?
Låter ju hemskt men jag hatar ju inte själva grejen utan vad det fört med sig.
Att inte kunna leva normalt & som jag brukade är ju en prövning i sig.
Sen att jag inte klarar av det lättaste vardags sysslorna som att städa & laga mat,
ger mig bara dåligt samvete eftersom älsk får stå för den delen ,
men idag ska han ta med sig gula öronproppar från jobbet,
testa mig ide att köra upp dom i näsborrarna & se om det funkar.
Papper & bomull - VÄRDELÖST , det fungerar inte mer än 2 sek.
Aja , får väl återkomma med om min fantatiska ide om att köra upp öronproppar i näsan fungerar.

Ikväll blir det väl lägga sig i tid , ska upp tidigt imorgon , träffa Ola & göra en utvädering av tiden på KV.
Sen 15.30 blir det besök hos barnmorskan , får se vad vi då ska hitta på :P

Nej nu har älsk iallfall slutat & borde vara hemma strax.
Nu ringer han haha;)








Postat av: Lisa

HAAHAHA, du är såååå söt :D Öronproppar i näsan ^^ You go girl! :D

2008-05-06 @ 19:20:32
Postat av: Natha

Jag är glad att jag inte hade några sånna problem :D Visst mådde illa av många lukter men slapp iaf spy^^

2008-05-07 @ 01:02:06
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se
Postat av: s

gud vad kul och mysigt med en bebis :)

2008-05-07 @ 18:42:16
URL: http://ssophiekarlssonn.blogg.se

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?