En uppdatering . . .

Ja , på helgen brukar jag ju inte uppdatera ,
men nu så slår jag till på stort.
Gick upp vid 10 , käkat frukost & tittat på tv sedan dess,
älsk & Linn ligger i soffan, halv döda båda två haha.
Ska snart iväg till mina föräldrar, funderar på om man kanske skulle
ta med Sina & åka förbi stranden , snarare hundbadet .
Ska förbi Jula eller biltema & köpa hundgaller också ,
så kanske hunden lär sig att sitta i framrutan inte är ett alternativt.
Hade hon kunnat köra hade hon gjort det om man säger som så .

Förkyldningen blir inte bättre, snarare värre .
Några huskurer mot detta ?








Postat av: Lisa

Din blogg är jättefin. :) Jag skulle vilja ha lila & blått. Likaså bild på mig & Ingo. :) Hm, du kan få bilder & expremintera om du vill? Litar på dig ;D

2008-05-31 @ 14:26:44
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?