Fredag & ledig helg :)

Sådär ja , nu är man hemkommen från jobbet, varit ute med mitt monster  & käkat.
Så nu kan jag ta det lugnt ett tag.
Varit lugnt på jobbet men fyfan vad fötterna värker , himmla kul.

Denna helgen skulle vi haft Linn men hon ska på kalas & grejer så det blev ändrade planer.
Tråkigt faktiskt.
Men imorgon blir det troligen ullared, annars blir det väl något annat kul.
Söndag blir det nya sofforna som ska hämtas & så .
Det är det inplanerade , sen återstår ju det som dyker upp.
Jobbar på måndag kväll igen .
Så jag får njuta av ett par dagar ledigt iallfall.

KAN UPPLYSA OM ATT DE PÅ BILDDAGBOKEN SOM GÅR IN PÅ MIN MEN
HAR LÖSENORD/BLOCKERAT INTE LÄNGRE KAN SE BILDER FRÅN MIG .
SKA DET KOLLAS SKA DET VARA FRÅN BÅDAS SIDOR.
THAT´S IT .
Så är du blockerad är det enbart av denna andledningen , alltså inget personligt skäl.








Postat av: Lisa

Vi hade bråkat

2008-05-16 @ 15:08:54
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: sesse

jo, det förstår jag med..

hon ska få träffa jonathan.. Men jag gillar det ju inte, och det är nog inte ens seriöst än för de har bara vart tillsammans i 1 & 1halv månad.. Sen tycker jag inte om det eftersom hon är en liten fjortis på 16 år.. Men hon ska få träffa min son, men jag tänker däremot inte tillåta atth on ska ta hand om jonathan ngt.. inte än iaf.. När jag vet att det är seriöst och att jag lärt känna henne, då kan hon få vara en del av hans liv.. även om jag inte gillar de

2008-05-17 @ 10:37:23
URL: http://soulstone.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej! Det hade ju varit lättare att lagt till dig i vänner listan om du inte hade blockat mig..

2008-05-17 @ 12:02:19
Postat av: Alexandra

Sara ; Jag försökte lägga till dig som vän, men

du hade tydligen blockerat mig !

2008-05-17 @ 14:02:04

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?