Fredag !

Mår förbannat illa just nu & lär väl kräkas om en liten stund,
men låt den stunden vara låång för jag har faktiskt precis ätit :(
Trött på detta nu , usch , kan man inte få njuta av att vara gravid ?
Tydligen inte jag.
Är ju evigheter tills den 20 maj också , då vi ska till läkaren.

Idag ska vi iallfall till mina föräldrar & hjälpa till lite ,
dom ska iväg på Idrottsgala grej , så vi ska hämta syrran min som varit på skolresa.
Sen blir det käka lite & umgås med min mormor som ska vara barnvakt.
Sinowitch ska också med .
Se om jag hittar ett rep här hemma,  eftersom hon är så sällskapssjuk & avskyr allt som
kopplar henne så skäller hon som en dåre när hon står i trädgården om vi så är 3 meter ifrån henne bara.

Annars blir det lugnt , ska ju upp tidigt imorgon eftersom jag ska börja jobba kl. 7 imorgon bitti.
Men vad gör det ?
Härliga pengar nu med stor helg också haha.

Sen kan jag tillägga att banken gärna klantar sig , skulle föra över pengar,
men dom kom inte fram men dragits från kontot ?
Men nu är det löst iallfall så det är bara & fixa om överföringen.
Blir väl i kväll , nu är jag inte i skick att tänka & leta efter kodgrejen.

Nu ska jag återgå till tvtittandet.









Postat av: camilla

Hej :). Vet du vad som är rimligt att få i betalning när man är barnvakt ungefär :)?
Kram kram.

2008-05-11 @ 13:13:08
URL: http://camillajarvas.blogg.se
Postat av: Lisa

Hoppas att du mår bättre snart. :) Puss

2008-05-12 @ 07:47:34
URL: http://lising.blogg.se

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?