Lång ledig igen.

Jaha, så var denna arbetsdagen över :D
Skönt som satan är det med helg + lång ledigt tills på Torsdag.
Inatt blev det inte många timmars sömn för jag fick knappt luft för min täppta näsa & hosta.
Men orkade upp ändå så vad gör det.
Varit en hyfsat lugn dag på jobbet också , med bästaste fredagsfikan ute i solen.

Nu ska jag varva ner lite & komma ur jobbet , nästan så man hör larmet ringa & sånt fast man är hemma haha.
Sen blir det städa , senare kommer älsk & Linn :)

Helgen då?
Ja , vad händer egentligen , ska ut till mina föräldrar i Glumslöv ,
sen Johan & Carro någon kväll.
Vi får se vad det bjuds på i helgen helt enkelt , vädret skulle ju vara fint iallfall :D









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?