Ledig idag !

Som vanligt väcks man kl.7 & äter lite, somnade om & vakna kring 12 tiden.
Jävligt skönt faktiskt , att få sova ut en liten del av vad som behövs.
Men ryggen är helt sönder känns det som .
Nej ska inte klaga en massa , men blir lätt så när man har ont ;)

Igår blev det ju nartuligtvis inte lax , utan kebab haha.
Så idag fixar jag lax mm till middag .
Ska bli riktigt gott, har sug efter det ju .
Så blir det lite kall "örtsås" som det så fint kallas, gräslök,dill & persilija i :D

Annars vet jag inte alls vad som händer idag .
Kanske blir lite städning ? Troligen inte men verkar så duktig som tänker tanken iallfall.
Får vår nya soffa i helgen troligen , bänkar, mattor & så ,
Kommer bli riktigt bra !

Märkt att min bloggtorka i skallen fortsätter hålla i sig.
Har ju egentligen mycket att berätta men har liksom inte orden till det ;)









Postat av: Lisa

Om du nu inte har något att göra så kan du svara på mitt mejl ;D

2008-05-14 @ 15:32:51
URL: http://lising.blogg.se

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?