Nu återstår en dag utan jobb ;D

Yes, igår jobbade jag kväll för första gången ,
otroligt stressigt blev det ett tag , fixa svampcrepes , första gången det med,
men blev godkänt av ätarna ;)
Sen skulle jag fått min medicin delegerin , men det blev idag istället,
så äntligen kan jag ge medicin mm.
Hade rätt på alla frågorna man får svara på innan man får den , höhö.

Jobbat morgon nu också , slutade vid 13.00.
Varit en hel del stressmoment idag också får jag väl säga.
Mina fötter är överdrivet ömma , så nu ska jag vila lite , sen blir det lite fotpysslande.
Hungrig som ett svin är jag också , men orkar faktiskt inte fixa mat.
I kväll är det inget planerat , ledig imorgon iallfall , sen går jag på igen på torsdag 15.30
Så det är skönt det .

Sen fick vi tid till ultraljud den 3 Juni , LÄÄÄNGTAR !
Då får vi se vårt lilla mirakel där inne :D
Magen & brösten växer på precis som vanligt ,
Det förstnämnda får växa på om den vill , men förfan låt mig inte bli rena Dolly Parton ;)

Nej , dags för lite glass :D









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?