Påbörjat magsår :(

I lördags började jag kräkas massa blod  , blev ju såklart orolig
så det blev sjukvårdsrådgivingen & sen in till akuten .
Eftersom jag är gravid skickades jag upp till gynaktuen som sedan skickade mig till
kirurgakuten . Där slapp jag sitta & vänta iallfall , kom in direkt
& fick ta en massa prover.
Sen gjorde jag ju bort mig ordentligt på köpet när jag skulle lämna urin provet,
var 4-5 snutar med en kille , en av dom öppnade toadörren & jag tackade & gick in ,
trött som jag var insåg jag efter att ha vridit om låset att det var till killen dom höll:P
Men vad gör det ;)

Visade sig vara ett påbörjat magsår , lagom roligt ju .
Så nu är det medicinering tills skiten gått över , gör ju förbannat ont .
Men ska ta & vila upp mig nu tills Torsdag då det är dags för jobb igen.


Annars har helgen varit jättebra, igår hade Linn dansuppvisning , hon var jätteduktig :D
Älsk vann träningskort för 1 månad också ;)
Sen i har vi varit på LISA dagarna i landskrona, syskonen skulle ha uppvisningar där så .
Aja nu ska jag äta frukost & äta massa isglass för halsen ;)








Postat av: Lisa

Lisa också ;D Trodde du skrev något till mig, haha ^^ Krya på dig, vännen!

2008-05-05 @ 18:21:58
Postat av: w w w . l a d y s o u l . s e

Aj! Sånt gör så himla ont :( .. Krya på dig!

2008-05-05 @ 22:33:12
URL: http://ladysoul.se

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?