TATUERINGS KITET KÖPT :)

Ja , igår slog vi till på ett tatuerings kit ihop med David.
Som små barn på julafton satte vi ju oss direkt & meka ihop allt.
Fick med två övningskinn som var som en förbannad musmatta ?!
Så vi fixa varsitt hjärta på Danne & David på benet/ljumsken.
Jävligt skojj var det iallfall , måttligt nervöst också.
Men det gick allt bra faktiskt .
Idag blir det tatuera älsk lite till , det ska fortsättas på båda eftersom dom skulle ha liknade.
Får se om jag tatuerar mig själv också kanske :D

Aja, nu är jag hos päronen , älsk  & pappa är & lämnar våra soffor & skulle hämta
en del som glömts i butiken till deras nya , kommer bli underbart i vårat vardagsrum nu,
sofforna är helt perfekta!
Skriver mer senare.

En liten bild på det kitet vi köpte .








Postat av: Ladysoul.se

Spännande! Du får visa bilder sen :)

2008-05-18 @ 16:53:15
URL: http://ladysoul.se

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?