Är du sjuk i huvudet eller?

Ungefär den blicken har Älsk fått av Ängla nu när han sjungit för henne.
Sen log hon lite & ljuda lite till hans sjönsång.
Haha , rätt kul att sitta & titta , hon nöjd & belåten & Älsk som sjunger
allt möjligt för henne .
Så mycket jag älskar dom är obeskrivligt ♥

Varit en sväng på Väla idag också , blir dit imorgon också eller en sväng till Landskrona.
Vi får väl se , ska försöka hitta en bh , fan jobbigt värre !
Nu ska min käraste åka & handla Mer & tydligen glass .
Hade varit gott med cola men får ju stå över för lillan skull , så vi kör vidare på äpple Mer ;)
Och jag ska mysa lite med Ängla .








Postat av: carro

jaha men då var det inte så konstigt :D

2008-11-14 @ 09:04:04
URL: http://nindo.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?