Det gick rätt bra...

Nu har vi kommit in igen , gick rätt bra trots allt.
Fick ta ner vagnen först , sen ta Sina & Ängla.
Sina hade dock lite svårt att fatta att man skulle gå bredvid vagnen inte dra
ut mot sidorna men tillslut gick det rätt bra med det också.
Värre var det när vi skulle in , man ska lyckats hålla hunden , vagnen & porten,
dra in vagnen & få hunden att inte komma upp till dörren direkt .
Tog iallfall in Sina först efter att vi kommit in i trappan ,
sen tog jag upp Ängla , sen vagnen .
Rena träningspasset det där , men får skylla mig själv när jag är för feg ;)

Innan när jag skulle tvätta & klä på lillan så pissade hon ner halva mig ,
tack gumman haha.
Sen fick hon mat & sov vidare , när jag skulle klä henne overallen så vakna hon till men somna
lika snabbt , likadant när vi kom hem , vakna till & somnade om direkt.

Nu ska jag bara vila lite , sen ska jag börja plocka undan lite.
Sen när älsk kommer hem blir det nog Väla om han inte får beodrad övertid.
Ska klura på vad vi ska ha till käk sen också , min fantasi är lika med noll.








Postat av: Lajsa.net

Haha, jag fasar inför det ögonblicket.. Hundarna, bebis & vagn.. Men man får träna sig fram. Dock omöjligt för mig att ha tre hundar samtidigt som sagt.. Uh..

2008-11-13 @ 14:26:12
URL: http://lajsa.net
Postat av: Anonym

Bättre att ta det säkra före det osäkra, eller hur? :)

2008-11-13 @ 15:32:27
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?