Första dagarna med Ängla .

Idag är hon hela 6 dagar.
Kan knappt förstå att för en vecka sedan var man fortfarande gravid & väntade på att
hon skulle vilja komma ut .

Dagarna som gått har varit väldigt stressfyllda för min del ,
har varit folk hos en hela tiden, vi har varit iväg & jag har inte kunnat sova om nätterna knappt.
Sen är man ju extra känslig så gråtig har man också varit.
Så nu är det dags för oss att bara varva ner & vara för oss själva kan man säga.

Vår lilla tjej är världens goaste & nöjdaste bebisen jag mött får jag faktiskt säga.
Det skriks aldrig , inte ens när hon är hungrig, hon sover om nätterna,
jag har till & med fått väcka lillan för mina bröst känns som dom skulle explodera .
Hon är det bästa som någonsin hänt mig & för mig världens finaste .
Går inte att beskriva lyckan över att få ha henne , hur mycket jag älskar henne .
Hon är helt perfekt !

Igår fick hon bada för första gång & med pappa .
Hon njöt verkligen & låg tyst & flöt runt på hans arm .
Sen avslutade hon det så fint med att kissa ner både handduk & mig .
Men vad gör det ?
Inatt har hon sovit lika bra som alla andra nätter , bara jag som vaknar & överpigg .

Just nu är Danne & handlar lite & Ängla sover här bredvid .
Borde passa på att sova men ja , det går inte riktigt.
Idag ska vi ut & gå en sväng också , för jag kan gå hyfsat ok nu .
Man är ju om tidigare sagt väldigt öm & mörbultad haha.
Detta efter är värre än hela gravidteten & förlossningen .
Men det är ju värt allt för huvudsaken är ju att Ängla mår bra :)









Postat av: Lisa

Så himla mysigt :)

2008-11-03 @ 14:28:58
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Anonym

grattis till eran lilla ängla! så skönt för dig att hon har kommit nu :) hoppas allt är bra? kram

2008-11-03 @ 14:37:41
URL: http://sarahsamuelsson.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Visst kände man sig sexig med "blöjorna"? ;)

Ta de lugnt när du går:O Jag fick för mig att jag allt kunde gå å här var allt finnemang! Tog en typ timmes promenad från sjukhuset å de va fan för jävligt, fick magsmärtor som fan :(

2008-11-03 @ 23:31:07
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/
Postat av: Nina

Känner igen mig så mycket i allt du skriver, man kommer tillbaka i tiden lite. haha :)

2008-11-04 @ 10:56:25
URL: http://niina89.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?