Fyfan ..

Känner mig förbannat taskig just nu, fastän jag inte ska känna så .
Har så fruktansvärt ont & grät till och med för det , jag har en smärtgräns som är rätt hög
i vanliga fall så min fina sambo fick mig att stanna hemma eftersom han såg att jag
inte mådde bra alls , skulle ju på middag , men jag kan ju inte sitta & det känns
väldigt pinsamt , likaväl som att jag behöver lägga mig emellanåt & jag kan ju inte
direkt säga hej nu ska jag låna din säng lite så jag kan få bort det onda .

Så jag & Ängla stannade hemma , hade varit lite lättare om det varit hos svärmor,
där känner man sig hemma men nu var det ju hos Bengt .
Men sväris förstod , så det är ju skönt .
Sen fick jag höra av Daniel att jag måste lära mig säga nej , aldrig haft problem med det
innan men nu försöker man väl komma tillbaka efter en djävulsk graviditet & vill vara "duktig".
Visserligen ska jag ju inte sätta sådana krav på mig för det är inte så länge sedan
Ängla föddes , men det är jag & mitt sätt att fungera när det gäller mig .

Nu ska jag snart försöka sova jag med , lilltjejen ligger här med nappen i munnen
& ser så underbar ut , min lilla vackra dotter <3
Sen kommer älsk hem & hämtar oss så ska vi till mina föräldrar
eftersom min bror & hans fjälla kommer lite senare.
Ängla måste ju få träffa sin morbror & vi honom ,
var ju flera månader sedan & kommer väl dröja tills nästa gång ifall han inte kommer nästa
helg som det var planerat , vi får väl se ;)
Men det är rätt lugnt att åka dit , bara att slänga sig i sängen en stund om det behövs.
Blir tacos där också , ska bli riktigt gott .

Tänkte jag skulle göra två frågegrejer om gravidteten mm ,
kan ju vara kul  ;)








Postat av: Lisa

Stackare! Hoppas verkligen att det blir bra med dig snart! <3

2008-11-08 @ 16:10:41
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?