Godmorgon !

Vilken underbar natt , för en gång skull har jag också fått sova.
Ängla vaknade vid 04.45 för mat , sen sov hon vidare till 9 tiden.
Jag är verkligen bortskämd av min dotter får jag säga.
Idag hoppade jag ur sängen vid 9 tiden & fick lite småpanik om älsk
hade tagit tvätten vilket han hade så jag har sovit som en klubbad säl .
Precis ätit frukost & jag får ju säga att det känns jävligt undligt att bli mätt
på ingenting , innan åt man som en häst , numera som en fågel ungefär.
Men så länge det är mat till lillan är det ju ingenting.

Bloggade inte alls igår , började med la ner det lika snabbt .
Roligt jag är ju .
Mamma var här på morgonen & åt frukost , hon åkte väl vid 1 tiden,
sen vid halv 3 kom sköterskan från BVC & pratade lite , vägde Ängla som nu har gått upp till
3270 gr , hon kissade så fint på vågen också  ;)
Ska dit på Måndag & väga henne , så fick vi tid till läkarbesök & samtal i Januari.
Sen gjorde vi inte mycket mer , svärfar var förbi en sväng & snacka lite.
Tog det lugnt & mös hela kvällen.
Fick även ringa gynakuten för jag har så fruktansvärt ont så jag började fundera på
livmodersinflammation . Kan ju knappt gå , sitta eller bära något .
Det hugger & har sig överallt , men detta var inget jag behövde oroa mig för .
Inget konstigt med att ha det så , skönt det så man kan slippa tänka på det.
Men är väldigt tråkigt att inte kunna gå längre stunder mm.
Går nog över snart .


Nu ska jag läsa lite bloggar medans Ängla sover .
Sen blir det ev att vi sticker iväg till hans mormor.
Kanske en runda till mamma & dom på kaffe om orken räcker till :)








Postat av: LAJSA.NET

Hej hopp! Hur ofta är det bvc besök? Kram

2008-11-07 @ 12:28:50
URL: http://lajsa.net
Postat av: Lisa

Ni är ett väldigt fint par. :) Ni har fått en underbar dotter.

2008-11-07 @ 12:48:19
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: LAJSA.NET

Hej! Aha!



Nej det är ett inlägg mest för mig själv. Kram

2008-11-07 @ 23:08:56
URL: http://lajsa.net

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?