Härlig dag trots ..

Varit en jättehärlig dag fastän Älsk började jobba idag .
Mamma kom vid halv 9 tiden med frallor , så det blev en god frukost.
Hon hade Ängla lite också medans jag gick en runda med Sina ,
den hunden är så äckligt lat så det är synd om henne .
Jag som för första gången på evigheter kunde gå snabbt blev lite less på henne.
I början höll hon min takt & gick fot , sen ju längre tid det gick desto längre bak kom hon ;)
Lillan sov som en stock precis som jag lämnat henne så det var ju skönt.
Mamma åkte precis så nu är vi själva igen.
Ska läsa lite bloggar mm & sen försöka lägga mig ett tag jag med ,
hur nu det ska gå får vi ju se , lär ju inte somna ?
När älsk kommer hem blir det hämta ut något paket , vad det är ska bli intressant att se,
för det står ingen avsändare på lappen som damp ner i brevlådan.
Antaligen från min faster & familj i Finland , trodde mamma.

Får ju även berätta om igår , älsk åkte & tittade på bil ju , en volvo v40 .
Tydligen var ägaren en stor idiot så den bilen blev inte köpt .
Rätt som det var ringde det på dörren & där stod Carro med tårta & present .
Blev iallfall att killarna åkte vidare till Ängelholm för att titta på en annan & den kom dom hem med.
En Nissan Primera kombi , skitfin får jag ju säga & skön att åka i  :)
Sen blev det fika tillsammans & så , jättemysigt & jag uppskattade det till tusen .

Somnade som en gris rätt snabbt efter att jag hoppat ner i sängen ,
vaknat ett par gånger bara & inatt lyckades Ängla väcka sin pappa för första gången,
för jag ammade henne & samtidigt hör jag hur vår "roliga" hund festar loss på sopor ,
så jag fick ta ifrån henne bröstet & få väck hunden från påsen för att slippa ha ett helvete
på morgonen , då skrek hon till lite så pappa vaknade , duktig flicka haha.
Inatt bröt hon tiden så hon åt redan vid 4 tiden , sen igen vid 7.
Nej , jag är lyckligt lottad att jag slipper bli väckt 600 gånger om natten:)








Postat av: Pia

Joo, et är himla skönt att det funkar med Molly också. Hur går detför eran vovve? :)

2008-11-12 @ 14:04:30
URL: http://piasandberg.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?