Hej igen !

Jaha , det där med att fortsätta städa rann ut i sanden ,
jag passade istället på att lägga mig med Ängla & vila lite.
Hon har vaknat till & fått mat , sen somnat om igen .
Men sen ikväll kommer hennes piggelin timmar .
Ska försöka lyfta på röven & städa klart det sista ,
sen är det ju disken också , men det får Älsk ta faktiskt.

När han kommer hem blir det en sväng till Väla , sen handla lite så vi kan göra tacos
ikväll , gottans.
En sak jag inte mår illa av att tänka på i matväg så då får man ju passa på att göra det.

Nej , nu får jag göra lite nytta !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?