Hejhopp !

Idag har vi varit ute hos mina föräldrar ett par timmar.
Käkade lite pannkakor & Ängla fick mysa med både mormor & morfar.
Sen blev det handla lite på MAXI , mindre blöjor eftersom dom andra från 3 kg är för stora för henne,
så nu provade vi några andra från huggiges eller vad de heter , hört att dom ska vara bra ,
återstår att se , söta är dom iallfall med Nalle Puh på ;)
Imorgon kommer förmodligen min bror & hans flickvän ner till Skåne ,
blir en sväng ut till mina föräldrar isåfall , sen ska vi på middag hos svärmor & Bengt.
Får hoppas jag inte har allt för ont , blir så trist när man inte har något ork för något egentligen.

Nu börjar tröttheten komma lite , Ängla ligger & sover här bredvid & har slagit rekord
i att behålla nappen i munnen utan att jag ska hjälpa henne att hålla den ,
men sen när hon somnat spottar hon ut den igen & ska inte ha mer ;)
Kan ju tyckas konstigt att vi vill få henne att ta nappen men som idag
har hon varit "tuttig" & ätit på som tusan , mest för hon vill snutta men det kommer ju mjölk
då med , vilket resulterar till en hel del kräkningar & inga små sådana.
Överskottskräkningar som det heter.
Bättre då om hon kan suga på nappen istället för att behöva kräkas sådär.

Oh , nu börjar ju Beverly Hills , får man ju glo lite på .
Snart blir det sängen också , ska bara få mannen här hemma att
släppa blocket två sekunder , han kan ändå inte ringa på några bilar nu ;)








Postat av: Lisa

Haha :) Ni verkar ha det så underbart :)

2008-11-08 @ 00:39:55
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: SANDRA

Jag använder huggiges, och dem är super!!!!! :D

2008-11-08 @ 10:55:57

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?