Herregud .

Ängla gillar när man sjunger för henne , hennes mormor går ju & lallar
för henne hela tiden när hon är här eller vi där.
Själv är jag totalt lost när det gäller barnvisor eller vad man nu säger,
kan EN tror jag men visst gillar lillskutten det .
Nej här får jag plugga in lite sånger för hennes skull så jag kan bli en sån där
fulsjungande mamma med en go unge ;)

Hungrig börjar jag också bli men får stå ut en timma till iallfall ,
annars är jag ju proppmätt när vi ska ha mat när älsk kommit hem .
Kan ju knappt äta längre , magsäcken vill inte ge plats åt lika mycket
nu efter som när jag var gravid ...

Nu börjar lillan bli lite otålig här i knäet , hon vill helst "sitta" upp så hon inte missar något,
ojoj , lik sin mamma efter vad mormor berättat ;)








Postat av: Lisa

Jag ska sjunga för henne :D

2008-11-12 @ 15:12:28

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?