Imorgon är det 1 månad sedan..

Ja , 1 månad blir vår lilla tös inatt .
Men för en månad sedan vid denna tidpunkten var man uppe på förlossningen
& väntade på att hon skulle komma ut .
Då var man mest irriterad över att det tog lång tid , ja men nu i efterhand ska
jag absolut inte klaga på att det var långdraget eftersom det gick rätt undan .
Irriterad över att lustgasen inte gav någon vidare effekt men sånt får man ta när man
gör som jag gjorde med den haha.
Men herregud vilken underbar upplevelse att gå igenom förlossningen & att få sin dotter i famnen .
Den bästa dagen i mitt liv ♥
Sen följde ju det värsta av allt som hade med förlossningen att göra,
att sys & det skulle pillas därnere , ondare än allt annat om jag får säga mitt .
Har fortfarande svårt att förstå att hon är den där "lilla djävulen med horn & svans" som jag
menade på när jag var gravid , fanns ju inte en chans att det var en bebis haha.
Vilket helvete man gick igenom , spy & må illa från början till slut , foglossning & halv invalid.
Men jag har i stort sett glömt det , jag fick den finaste gåvan en människa kan få , ett barn !










Postat av: jessica

Grattis i lite förskott.

Min son blev 5 månader idag. Det går undan.

Såg att du inte häller gillade att dom skulle sy. jag tyckte nästan det var det värsta med mina förlossningar. ändå handlade det bara om två stygn, på båda förlossningarna :P

2008-11-27 @ 22:34:41
URL: http://nellienilo.blogg.se/
Postat av: jessica

Va skönt. Ammningen har ju sina jobbiga och sina bra dagar dom också :) Bara man inte ger upp så klarar man nog det. ifall man då inte får öppna sår så det blöder som det tyvärr gjorde för mig :( Tack :) ja, förlossningen var inget jämfört med det. undrar igentligen vad som gör syningen så obehaglig. men förstår ju dig där om bedövningen gått ur. fyyy :(

2008-11-27 @ 23:21:02
URL: http://nellienilo.blogg.se/
Postat av: Alexandra

hejhej :)

jag fick med en dotter den 28 oktober.

Lite kul jag heter också Alexnadra :):P

2008-11-27 @ 23:29:26
URL: http://tindraminflicka.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?