Mammas famn är bäst !

Haha, nu är jag låst, på ena armen ligger Ängla & sover.
Lägga ner henne i vagnen eller resa mig är uteslutet , då blir hon skogstokig.
Hon har skrikigt & haft sig, sen lugnade hon sig igen.
Känns i hjärtat när ens ögonsten är otröstlig , det kan nog varje förälder intyga om.

Sen blir man illa tvungen att väcka henne, när Sina behöver gå ut.
Ibland är det nackdel med hund & bebis samt en sambo som jobbar kväll.
Jaja, inget man ska hänga läpp för.

Läste precis att semperdropparna kan ta två veckor innan man märker
effekt , men miniform är oavsett uteslutet !

Nu ska jag försöka lägga ner tösa så jag kan springa på toa &

sen få i mig lite kräng !



Uppdatering : Vill inte använda miniform för det är bökigt att ge henne varje måltid,
att bvc inte rekommenderar det & i Norge är de förbjudna pga att man sett hormonförändringar.
Semper är dyrare MEN lättare att använda & hört bra om dom.








Postat av: Lisa

Nawh :) Mammas famn är alltid bäst!

2008-11-24 @ 21:38:10
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför vill du inte ge minifom?

2008-11-24 @ 21:39:40
Postat av: carro

Usch, förstår precis. Nästan så man vill gråta själv när lillbäsen inte är nöjd vad man än gör..

Något som brukar funka på Tilde, som vi blev rekomenderad på BVC är att masera magen lite och även lyfta upp knäna mot magen... Då trycker hon ifrån och ger ifrån sig superfina ljud ifrån pruppen ;)

Kanske något att testa?



Bärsele eller sjal kanske också skulle funka, så kan du pyssla på med ditt medans Ängla vilar mot dig!

2008-11-24 @ 22:34:17
URL: http://nindo.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?