Min dotter !

Hon är det finaste som finns i mina ögon , ingen är så underbar !
Jag kan inte med ord beskriva lyckan över att få äran att vara hennes mamma
hur mycket jag älskar henne , hur värdefull hon är .
Orden räcker inte till , innan man fick barn kan man bara ana ,
men det är är så mycket starkare .
Att titta på henne & tänka på hur lyckligt lottad man är gör mig gråtfärdig.
Min lilla dotter , vår älskade dotter.
Hur jag än försöker formulera mig blir det bara väldigt lamt .
Hon är fullständigt perfekt oavsett vad.
Jag ska skydda henne i all evighet , finnas vid hennes sida genom hela livet.
Hon är mitt allt !
Tänk att en sådan liten människa kan göra sådan påverkar ,
göra att man känner så mycket .




Nu när hon väl är kommen tänker man mer & mer på hur man självt upplevt barndomen,
hur tacksam jag är över att min mamma & "pappa"(Timo) älskat & gett mig trygghet.
Alltid funnits vid min sida oavsett vad.
Hur besviken jag är på min biologiska pappa för han aldrig visade att jag var något,
att han fått mig att känna mig så bortglömd.
Min dotter ska ALDRIG behöva känna så ,
vi älskar henne något ofattbart , vi ska ge henne all trygghet i världen,
hennes släkt älskar henne & kommer aldrig glömma henne.
Jag har syskon jag knappt vet något om , så ska Ängla inte behöva ha det.
Hon ska veta vilka hennes syskon är & få träffa dom oavsett vad från min sida.
Jag kommer göra allt i min makt för att ge min dotter en bra uppväxt,
hon ska inte behöva vara trasig som jag var.









Postat av: jessica

Så fint skrivet :) Det är sant som du skriver att man tänker mer på sin egen barndom när man själv fått barn. även om man förr var en jävelunge mot sina föräldrar så har dom ändå alltid funnits kvar. Och så ska det ju vara , även om man tyckte att föräldrarna la sig i för mycke och Var pain in the as. Man märker att man ändå blir den mamman man sa att man aldrig skulle blir tjatig osv. för man är så överbeskyddande och man ser nu att många saker man ansåg var jobbiga i tonåren var igentligen bara för att dom älskar en. Hon är så söt lilla ängla. All lycka till er :)

2008-11-24 @ 23:15:02
URL: http://nellienilo.blogg.se/
Postat av: carro

Åh vad fint =)

Så fin bild också!!

2008-11-24 @ 23:42:00
URL: http://nindo.blogg.se/
Postat av: Lajsa.net

Så fint skrivet! Hon är så himla fin er lilla tös =)

2008-11-25 @ 00:52:37
URL: http://lajsa.net
Postat av: Lisa

Nawh :)



Ängla är megafin och du är en underbar människa, likaså Danne :) Ni är bra föräldrar och Ängla kommer att få en jättefin uppväxt :) <3

2008-11-25 @ 13:59:21
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?