Mjölfantaster?

Ibland ser man ju folket som går utanför , igår la jag märke till två stycken som kom
med en kundvagn fylld till max med mjöl , idag kom dom igen , samma visa
hela vagnen överproppad med mjöl , vad ska man med allt de mjölet till ?
Förmodligen säljer dom väl det men är roligare att tänka att det är något annat haha.
Kanske gillar att baka mycket?
Får väl se om dom dyker upp i morgon också , vem vet?

Jag är övertrött men kan inte sova , lillan har precis fått mat & ny blöja ,
sover som en stock nu igen .
Om 2 timmar kommer älsk hem också , dagen har gått väldigt fort.
Sugen på vårullar & ris från Thailina som stället heter MEN
dom har en skev uppfattning om vad sötsur sås är , för inte fan ska den bränna i munnen &
vara THAISÅS?
Får väl köpa det där & sen såsen på den andra resturangen ?
Sist fick Ängla lite ont i magen , antar att det berodde på thaiskitet till sås.
Kanske blir att vi går en runda sen också , får se hur ont jag har .
Annars blir det Sina & Älsk som får traska iväg .








Postat av: Lajsa.net

Åh! Jättenice med kombi när man har hund & bebis :D

2008-11-12 @ 19:36:59
URL: http://lajsa.net

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?