Plötsligt händer det ...

Haha , fick en liten vink av min älskling att jag kanske skulle blogga,
för han tycker väl det är väldigt knepigt att jag inte ens rört datorn sedan vi kom hem  i stort sett.
Nej , trots jag hade världens lättaste förlossning så är kroppen utmattad & mör.
Men idag så börjar jag blogga igen , kommer slänga upp förlossnings berättelse under dagen &
lite om vad som hänt sedan vår lilla Ängla kom .
Ny design kommer också , som denna är den gjord av Maggi :)
Ska även lägga in alla bilder & sånt , så får ni se det lilla livet !









Postat av: Lisa

DITT NUMMER :D

2008-11-01 @ 13:12:35
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?