Redan söndag !

Oj vad tiden går fort !
Igår var vi iväg på kalas så någon tid för att blogga hade jag absolut inte,
var jättetrevligt iallfall, lillan sov i stort sett hela tiden & jag såg knappt skymten av henne haha.
När vi kom hem följde det som de andra två kvällarna som varit , hon har varit skrikig & så .
Misstänker att det är magen som gör ont för hon lugnar sig när man masserar den.
I natt har hon vaknat flera gånger & varit gnällig , bytt blöja, gett mat mm men inget
har hjälpt , men efter en stund lugnade hon sig & somna om .
Första natten man har fått känna på att ha en bebis som vaknar så pass ofta,
huvudet är gröt & sömnbristen är väldigt uppenbar.
Min kära sambo vaknar ju inte för något här i världen & jag kan i stort sett sparka
ner honom från sängen UTAN att han märker det :P
Nu på morgonen var hon också en gnällis men så kom det en hel sjö med skit,
sen var hon go & glad igen .

Även hittat lite små röda prickar med plitor i , vad nu det kan vara.
Ska höra på BVC imorgon , bara det inte är allergi eller något sådant,
vilken mardröm det hade varit , att behöva göra av med Sina & Sims.
Nej , men så illa är det nog inte , hoppas vi , för jag kan börja lipa av bara tanken
på att dom två måste hitta nya hem .
Men skulle det bli aktuellt kommer det väljas ordentliga människor & vissa krav .

Idag ska vi på dansuppvisning med Linn , ska åka vid 2 tiden ungefär.
Förra gången var det jättekul , hoppas på samma denna gången .
Jaja , nu ska jag ta upp vår lilla prinsessa som har vaknat.








Postat av: Lisa

Sjö med skit också, haha..



Hon kanske har små molusker? :)

2008-11-23 @ 15:54:09
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ok för det är ju vanligt när man är bebbe :)



Men hoppas att det inte är något speciellt :)

2008-11-23 @ 18:51:57
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aah :) Sån tur! :)

2008-11-23 @ 21:35:37
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?