Rubriker , nej ?

Har ingen fantasi för rubriker helt enkelt.
Sitter här & myser med Ängla , hon är pigg & vaken haha.
Ska strax diska upp & sen göra något att äta så Linn & Älsk får mätta magar när
dom kommer hem , men vad som ska göras vet jag inte än .
Ringa mamma ska jag också göra , imorgon kommer hon också , skönt , saknat henne ju !

Har kollat lite på vätskedrivande men det verkar inte som man får använda det när man
ammar vilket är irriterande,  har rätt mycket vätska kvar i kroppen .
Visst har jag fått fötter & ben nästa helt tillbaka men det är en del kvar som
jag vill få väck , det blir ju fortfarande märken överallt & spänner i låren för möget.
Har det inte försvunnit tills efterkontrollen så får jag ju ta upp det då ,
bör ju vara borta då , eftersom tiden är den 18:e dec.
Men det kan ju ta ett par månader om man haft mycket vätska i kroppen tydligen.
Längtar tills Januari så jag kan börja träna också .
Blir styrketräning för min del , för att få upp ryggen ingen.
Roligt nog hade jag lyckats glömma eller rent av förtränga att jag hade ryggproblem
INNAN jag blev gravid, hade ju inte en tanke på att de skulle finnas kvar efter,
men så vaknar jag ur hjärnkoman jag befinner mig i & inser varför jag har ont .
Haft problem med ryggen i säkert 7 år minst så det är ju inget nytt.

Jaja, nu tappade jag allt .
När blir man normal i hjärnan egentligen ????









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?