Snart åker vi .

Älsk är på väg hem så snart ska jag fixa till mig & Ängla lite,
sen åker vi till mina föräldrar .
Ska bli riktigt härligt att se min bror , saknat honom sjukligt mycket !
Lite nyfiken på hans nya är man ju också fastän det är svårt att
tänka sig att han & J inte är ett par längre , men hon kommer alltid vara
min svägerska i mina ögon & en familjemedlem oavsett vad ;)

Har kollat på Camp rock & Ängla har sovit hela tiden , vaknat till ,
ätit lite & kräkts ner sig så det var bara av med kläderna & ligga i blöjan.
Mitt kräk & hickmonster ;)
Får inte glömma att stoppa ner lite blöjer i skötväskan så vi slipper
få nerbajsade/kissade kläder av dom större.
Får säga att huggies var superbra & söta med :D
Bra med mer justerbara "knäppen".

Nu ligger hon här & grymtar & sträcker på sig.
Får se om hon vill ha lite mat innan också .
Jag är vrålhungrig nu , inte ätit sen frukosten i morse , riktigt illa
speciellt nu när jag måste äta ordentligt för ammningen skull.
Känner ingen hunger på det viset som innan , kommer bara på morgonen &
sen på kvällen , annars blir jag mest äcklad av tanken på mat men får trycka i mig det iallfall.
Men idag ska det bli riktigt gott !

Nepp nu ska jag sätta igång med att dona lite .
Ska slänga ner kameran & ta lite bilder , så antigen skrivs det senare eller imorgon &
lite bilder såklart.









Postat av: Lisa

Jag såg också på Camp Rock! Sjukt bra låt de där Jonas Brother sjöng :D

2008-11-09 @ 02:15:59
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?