Sovmorgon !

Idag gick vi inte upp försen vid halv 11 tiden , härligt med en sovmorgon,
Nu ligger lillan i vagnen & mår gott, precis fått mat .
Hon somnar nog vilken sekund som helst.
Inatt fick jag ge henne de riktiga näsdropparna för näsan är igentäppt på henne
& koksaltet hjälpte inte .
Det har börjat släppa men det sitter så långt in så man kommer inte åt med toppsen.
Eftersom dom på apoteket inte rekommenderade näs-frida eller vad den heter så sket vi ju i det,
så vi kör på deras råd , koksalt på en tops & upp i näsan.

Vår lilla tjej vill gärna vara med & se allt har jag märkt,¨
ligga ner i famnen är inte fullt lika kul som att få sitta & kolla.
Hon fäster blicken på allt & följer med den också ,
Men det har hon ju gjort den senaste veckan så det var hon tidigt med enligt bvc.

Om 3 timmar slutar Älsk , då blir det åka en sväng till Landskrona & sen till mina föräldrar.
Imorgon ska vi fira mig hemma hos dom också .
Tyvärr kommer inte J & C , för bilen var helt paj efter en krock med en älg¨.
Höjdpunkten idag är att det min sambo kommer hem med en fruklåda ,
säkert en månad sedan sist & dom är de bästa eftersom det är ALLT & INGET i dom :)
Så ikväll kommer jag mumsa i mig massa gott .
Nu är min tös lite otålig så nu får jag underhålla henne lite :D








Postat av: Lisa

Haha, va go, den blicken :D

2008-11-14 @ 12:43:23
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?