Städa kan jag också göra..

Idag fick jag nog , så jag började städa .
Känns nästan kul , längesedan man kunde städa utan en fet mage i vägen.
Köket , toaletterna & hallen är i stort sett klara så det är bara vardagsrummet & sovrummet kvar.
Det går ju rätt fort , men jag har blivit rätt känslig för stök på senare tid så ligger det tidningar
framme kan jag uttala mig om att vårt hem liknar en knarkarkvart men i själva verket liknar ett normalt hem .
Okej , låter som vi har det kliniskt rent & värsta ordningen men så är inte fallet så tro inget sånt haha.
Snorisen ligger & sover , hon vaknar inte för något hon , har dammsugit , stökar rundor mm
men hon har inte reagerat på det minsta , skönt det !
Världens tråkigaste väder är det också , vi som skulle gå en riktigt långpromenad med hunden.
Får bli lite senare när det har slutat regna för Sina vill absolut inte ut .
Hade jag inte haft barnvagnen hade jag kunnat "slita"  med henne men
hon drar värre än fan hemmåt när det kommer minsta droppe vatten på henne .

Nehe , nu ska jag fortsätta städa & kanske nacka våran katt för han
river hela stället för tillfället .










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?