Nu så..



Usch ja , jag skulle bli bättre på att blogga men det känns som jag misslyckats  ;)
Visst har jag flera timmar till att göra vad som eftersom Ängla sover som bara den ,
men orken & lusten tar slut bara sådär  .
Trodde jag började bli lite piggare men så fel jag hade,
rent slut i hjärnkontoret , sen på köpet så har jag fått ännu ondare i nedre regionen haha,
kan knappt sitta på en vanlig stol , reser jag mig eller går känns det som allt ska trilla ut .
Knepig känsla vill jag lova men tydligen helt normalt.
Slog mig precis att det kan vara foglossningen som gör det värre också .
Värker som tusan i blygbenet , kan tillägga att detta är värre än förlossningen .
Smärtan nu är tio gånger värre än när jag tryckte fram lillan.
Men sen är man nog extra känslig nu iomed allt som ska ställas rätt med hormoner & skit.
Nej , ska inte klaga , lyckligare än någonsin .
Min lilla dotter är det finaste som finns & jag kan inte sluta titta på henne.
Jag & Älsk ligger rätt ofta & bara ser på henne  ,för hon är så vacker vår lilla tjej <3

Kräka kan hon iallfall , som bara den vill jag lova er.
Hon lägger rejäla spyor så det nästan är otäckt.
Men hon verkar lika oberörd av det så .
Äter bra gör hon :)
Oj just det , idag trilla navelstumpen av också .
Jag satt där med den äckliga saken i handen & sa till att Danne fick ta den .
Sen nu ikväll fick hon sig ett gott bad & avslutade även denna gången med att kissa ner
handduk & mig .

Imorgon kommer mamma hit på morgonen med frallor ,
sen blir det besök från BVC på eftermiddagen , annars händer inte mycket skulle jag tro.
Dyker säkert upp något , men kan hoppas det blir lugn .
Behöver verkligen ta & varva ner mig själv , får passa på nu när älsk är hemma också :)

Nej nu ska jag lägga mig hos älsk & Ängla .
Trycka i mig lite godis & hoppas på bättre sömn inatt .








Postat av: Lisa

Njut av tiden ni är tillsammans :) Hon är verkligen fin så jag förstår att ni bara tittar på henne hela tiden!

2008-11-05 @ 23:30:51
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: LAJSA.NET

Minns det där onda efteråt.. Det tog väl en vecka innan det försvann för mig, samma med.. öh.. vad kallas blödningen?



Sööööt hon är! Fan vad jag längtar efter en egen!! :)

2008-11-06 @ 11:29:28
URL: http://lajsa.net
Postat av: Linda

Guuuuud vad söt hon är!

2008-11-06 @ 22:23:32
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Utmanade dig i min blogg men göre om du orkar ;>

2008-11-06 @ 22:49:45
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?