7 oktober , en månad kvar.

Woho , 31 dagar kvar.
Exakt en månad till bf.
Lilla gumman , du är välkommen ut idag om du vill ;)
Sovit rätt så dåligt inatt , kollade på tv sådär 5 på morgonen , sen somnade jag om igen .
Kan tillägga att efter att ha gått på toaletten kunde jag knappt komma i sängen,
för det högg till som satan i höften så jag var påväg att väcka älsk men det gav med sig tillslut.
Kl. 8 började nissarna här ute & köra med motorsåg , lagom tid ju .
 
Käkat frulle & hinkat kaffe, precis kommit in efter en runda med Sina,
så nu sitter man med Sims över bröstet , han blev lite kelsjuk helt plötsligt.
Kommit underfunn med hur underbart det är att jag numera kan ÄTA & VAKNA
innan jag måste springa ut med hunden , innan var det bara på med kläderna & ut.
annars hade man hundpiss över hela golvet,
lite träning ger färdighet :)
 
Ska göra absolut ingenting idag , eller lär väl diska & dammsuga , tveksamt men ja.
Behöver vila upp kroppen lite .
Just nu har Ängla party party i magen vilket är allt annat än skönt !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?