Aj aj ...

Ryggen värker & nu saknas en massör helt enkelt.
Hade man haft gummi armar hade man ju kunnat sköta det själv men
så lyckligt lottad är man inte i nuläget.
För tillfället är inget på min sida , allt gör ont , kan inte sitta eller ligga bekvämt ,
kan inte sova för jag saknar en sambo vid sidan om & jag har en jävla halsbränna.
Sen hade jag verkligen uppskattat en varmt bad nu , men det kan jag fet glömma
för jag lär inte komma upp ur badkaret sen bara så den risken tar jag inte ;)
Våra sötbollar ligger här nästan på datorn , dom har missuppfattat att det inte är någon kudde .
Sen byter dom kanal lite när dom känner för det , förlåt Sims byter kanal .
 
Hade kroppen varit lite snäll hade jag nog städat som en liten jävel just nu ,
inget att städa men det kan man nog lätt fixa .
Är så uttråkad & full av energi som jag inte kan göra av med..
Massa klagomål jag vet , sådan dag idag .








Postat av: Beetty

aah men skönt det iaf =).. snart dags, nu är de verkligen nära, hur känns det?

2008-10-15 @ 12:35:34
URL: http://freshing.blogg.se/
Postat av: Linn

Den där jävla ryggvärken är det värsta som finns!

2008-10-15 @ 13:11:07
URL: http://lodjuret.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?