Äntligen fredag !

Har sovit sisådär inatt , kom underfunn med att jag inte kan ligga på ena sidan
för då kväver jag mig själv , dock tog det en stund innan jag gav upp & la mig på andra.
Gick ur sängen för en timma sen ungefär , varit uppe & hoppat lite innan dess,
för Sims hoppa upp på garderoberna som är ca 10 cm från taket ..
Fick lite panik eftersom han inte är så smart alltid utan rullar ner från allt när han ålar sig,
så jag fick snällt hoppa upp på en stol & plocka ner honom.
 
Har precis ätit frukost , har fått dille på rostade mackor med drottningsylt .
Ska hinka i mig resten av kaffet , starkt & gott , så man vaknar till liv ;)
Ängla har ett jävla hallå i magen & vill lova att det inte är så skönt,
värst är det när hon trycker ut vid navlen , känns som den ska spricka.
Just nu är det trycka på mammas revben som gäller .
 
Idag känner jag mig för en gångs skull väldigt glad ,
är inte av någon speciell andledning men det är härligt !
Det är dessa dagarna jag ska ta vara på & försöka njuta av att vara gravid,
om jag sedan kan räkna dagarna på en hand är det ingen större grej , jag har iallfall
haft dom stunderna då jag känt att det är en skön känsla & känna att det är
verkligen så att det kommer en liten bebis ur detta , vilket jag fortfarande inte fattat än.
Nej , sanningen är sådan att jag inte greppat hälften just för det bara varit problem.
35 dagar är verkligen INGENTING mot de man gått , men jag tror som sagt
att det kommer en röd figur med horn ;)
Börjat tänka mer & mer på förlossningen , innan har jag varit lugnast i världen,
nu börjar det kännas mer verkligt & lite små skrämmande på samma gång.
Det som skrämmer mest är nog ifall det skulle dra över tiden .
MEN är hon lika envis som mig så kommer hon ju tidigare ...
Ska ju prata med bm om igångsättning , just nu hade det räckt
med en försäkran om att går jag EN dag över tiden ska det sättas igång,
om det går narturligtvis , det är ju en del som kan spela in.
 
Jaja , nog om gravidsnacket i detta inlägget.
Idag kommer Linn :)
Imorgon blir det dans & sen förmodligen förbi svågern .
Ska väl hinna med en sväng till mina föräldrar & syskon också ..
Annars vet jag inte alls vad vi ska hitta på i helgen .
Något händer det ju alltid !










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?