Barnmorskebesöket.

Sfmått ; 35 cm
Hjärtljud ; 130-142 slag/min
Blodtryck ; 120/80
Vikt ; +4 kg ( på 1 vecka )

Fortfarande +1 i urinen & hundra gånger mer svullen därav viktuppgången ju .
Men snorisen är fixerad helt nu iallfall & barnmorskan trodde att hon var ute innan
nästa helg iallfall .
Hon berätta även att hon kollat varje morgon i journalen ifall vi åkt till förlossningen ;)
Ska dit redan på Måndag igen , för det ska hållas under koll ordentligt .
Men minsta huvudvärk eller så skulle jag iallfall åka in till förlossningen
& om det blivit värre till nästa gång skicka hon upp mig .
Men som vi sa , hoppas vi inte ses på måndag , då vill vi ha fått ut lillan .
Annars var det bara vanligt tjöt , Danne fick höra att han skulle slappna av lite
& inte vara så orolig haha .








Postat av: LAJSA.NET

Gud vad spännande.. Blir helt exalterad ju! Shit vad nervös jag blev också.. Allt på en gång! Hoppas det går bra!! Håller tummarna för att ni snart får hålla i er lilla tös :D

2008-10-23 @ 07:04:45
URL: http://lajsa.net
Postat av: LAJSA.NET

Tycker för övrigt att det är dags för en ny design här när hon ploppat ut!! Du får skicka bilder till mig på henne så fixar jag ihop nått najs :D

2008-10-23 @ 07:05:29
URL: http://lajsa.net

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?