Bm

Hjärtljuden ; 138 s/min
Sfmått ; 34 cm
Huvud ; Ruckbart
 
Nu är vi hemkommna från barnmorskan & nu ska det intas en god frukost.
Tog ju som sagt lever - och gallsyreprover , får väl svar inom en vecka trodde hon.
Sen hade mitt blodtryck stigit lite så jag ska dit redan nästa vecka just för
svullnaden + blodtrycket , men något konstigt i urinen hittades inte men
just för att hålla koll så blir det en extra koll redan på Tisdag.
Pratade om förlossningen & hur jag ville ha det ,
kommer inte nämnas med epudral om jag inte ber om skiten ,
men att jag gärna vill ha bad,massage,akupunktur mm.
Sen lämna jag papper på vilket bvc jag kommer gå med lilltjejen.
Annars var det som vanligt .
Nu väntar jag på älsk & kaffet så ska vi äta frukost :)
Skriver väl senare .








Postat av: Natta

Oj fan vad service :O För mig blev det bara fram med syrgasen och köra igång kändes de som:O hann inte få nått alls=(

2008-10-08 @ 12:08:58
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/
Postat av: LAACY

haha jag är gnaksa rädd för epiduralen men har fått tipset att vara öppen för alla sorter så kan man bestämma sig för om man vill ha de när de väl är dags för man vet ju aldrig =P



åååååh, man blir ju galen av de där gnället =( kom för en stund sen från djuraffären här intill och frågade om något hon kan sysselsätta sig med ett tag så de fick bli en oxknota .. så nu ligger hon tyst och lydigt och smutsar ner haha men de är de värt =D

2008-10-08 @ 12:16:26
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: Beetty

vad vill du ha för bedövning sen?

Om du vill ha såklart :P..



Ja man kna ju hoppas det bara r kliande men ack så jobbigt det är ändå. hehe..

Magen den växer verkligen, min slutade på 36 cm o då fick jag en stor bebis :P.. vägde ju 3848 o va 51 lång Telma hehe..

2008-10-08 @ 12:45:11
URL: http://freshing.blogg.se/
Postat av: Lisa

Skönt att höra att allt gick bra :)



Jag vill ha samma bedövning som dig när jag ska föda. Alltså, en jävla nål i ryggen. NEJ TACK!!! Dessutom har jag hört att det inte är bra för barnet...

2008-10-08 @ 20:33:37
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Beetty

usch jag förstår dig, det är INTE kul.

får du inge bälte eller så för de onda av barnmorskan?

sköönt ädå att du inte har så långt kvar.

du jobbar inget nu va?

2008-10-10 @ 08:29:55
URL: http://freshing.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?