Dom är som två kärringar.

Ja min sambo & hans bror är just nu två kärringar som tjötar i telefon.
Nästan som jag & syster ;)
Haha , bara att i vanliga fall pratar dom några minuter i luren ,
nu har det gått sisådär 1 - 1½ timma, gulligt värre !
Jag försöker vara duktig & skriva en lista på vad som ska handlas,
annars glömmer man hälften & kommer hem med allt man inte behövde.
Men så kommer det stora problemet , jag vet knappt själv vad som behövs ,
sånt lägger man märke till när det fattas , inte innan .
Eller vi gör inte heter det.
Ska väl lösa sig .
Haha ...
Även skrivit en lista på vad som ska packas ner till förlossningen.
Usch , blir rent knäpp på sånt .









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?