Duktiga jag ...

Ringde hon på lönekontoret som sitter & dröjer med mina papper,
en otrevlig människa får man allt säga , som inte kunde ge mig mer svar än väggen.
Sen mitt i allt så las det på , trodde ju hon la på , ringde upp & så var det upptaget,
min ilska steg ju rätt rejält , men ringde försäkringskassan & förklarade
att dom dröjde med mina papper & kunde inte svara på NÄR jag får dom .
Inga problem , det skrev upp & hon förstod ju att jag inte kunde göra så mycket åt saken.
Sen ringde jag charmtrollet igen , lite trevligare var hon & DÅ kunde hon klämma ur sig
att jag kunde räkna med papprena i slutet av denna veckan .
Ska det vara så svårt att säga det direkt istället för att vara bitchig?
 
Blev en runda till svärmor på kaffe , ska dit sen när Älsk kommer hem på lite käk.
Sina var gnällig till en början men sen satte jag ut henne i trädgården &
då dög det tillslut , blev lite bus med henne också .
Men tråkigt nog får vi ha henne fastbunden i en inhängad trädgård ,
för hon vill ut på äventyr ibland & har inga problem med att slänga upp staketet med huvudet,
så för man ska slippa höka över henne så får hon ha koppel & rep .
Hon började protestera efter att Bella försvann , då fanns det ju ingen annan hund att leka med.
När vi kom hem blev hon överlycklig för Sims kom ju fram ,
så hon fick pussa lite på honom & nu har hon lagt sig som vanligt ;)

 
Precis tagit legrigan & panodil , ont som satan i kroppen & speciellt
där ena njuren sitter , känns som ett blåmärke innifrån eller hur man ska förklara det .
Sen mår jag så förbannat illa , som vanligt.
Får väl försöka sova en stund så kanske det blir bättre.
Dock lär inte kroppen bli bättre, men får skylla mig själv när jag städar järnet
& vet om att jag inte ska göra det .
Det straffar sig i slutändan :P










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?