Fötter mellan revenen .

Just nu har jag som oftast två fötter upptryckta mellan mina revben,
oooh , kommer bli så skönt att slippa det snart ;)
Sen är hon sjövild därinne, trycker ut lite kroppsdelar varstans .
Nu ska jag strax börja på maten , sen ska jag sätta älsk i jobb
när han kommer hem & fått i sig lite middag , HAN ska allt få baka bröd ,
jag kan sköta kladdkakan haha.
Smart jag är va ?
Dock tror jag att han är rätt villig att ställa upp utan att behöva tvingas så tja .
Nu ska jag & min tjocka mage traska från sängen & härda ut !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?