Goddagens !

Blev ju inget mer bloggande igår , hade lite annat för mig .
Bla käkade vi middag hos svärmor & sen blev det en runda till staden
för min smarta sambo inte hade mer insulin , så det blev fixa det.
Skulle egentligen bakat bröd igår också men det tar jag idag istället,
sen blir det kladdkaka på det också :)
 
Haft en helvetes natt som vanligt , haft så fruktansvärt ont &
när jag skulle upp på toa så kunde jag knappt röra mig ,
kom knappt ur sängen, från toan eller i sängen igen haha.
Högg & hade sig i höften så jag ville skrika rätt ut.
Sen hade jag en kelsjuk katt som tvunget skulle gosa ,
men det var väl mysigt det med .
Imorse hade jag samma problem , kom knappt ur sängen för höften
gör svin ont , har varit på väg att skrika rätt ut ett antal gånger &
kissrundan med Sina var en plåga .
Just nu kan jag inte stå upp i stort sett , mindre gå .
Så bakandet ska jag ta om ett par timmar när det förhoppningsvis gett sig lite.
Jävligt tröttsamt på att ha ont hela tiden & detta är gör inte saken bättre !
 
Idag fick jag ÄNTLIGEN papprena från lönekontoret ,
dock har jag inget frimärke hemma & ska jag köpa det så måste jag
gå ner till "stan" & det kan jag ju fet glömma direkt.
Netto har ju inte frimärken av någon konstig andledning & macken här precis
har dom stängt ner , så lyckat ju .
Men när älsk kommer ordnar det ju sig , så har dom det på måndag hoppas jag.
Håll nu tummarna för jag får min sjukpenning nu bara.








Postat av: Beetty

aaah ojkej, jag hade EDAN, men fick en sån klåda av den den här ggn, så de va jobbigare än den klådan jag ahde under min grav, usch..



Du har säkert en normal bebis ska du se. =).. bara hon är frisk o kry.

hur mår du idagens då?

2008-10-09 @ 15:09:19
URL: http://freshing.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?