Godmorgon !

Natten har varit hyfsat ok , förutom mitt "akuta" illamående jag vaknade av.
Höll verkligen på att kräkas mitt i sängen men la mig på rygg & tryckte
i mig en novaluzid för halsbrännan var katastrofal .
Så det gick att undvika en stor spya mitt i natten ;)
Igår när älsk kom hem gick vi upp till svärmor på lite kaffe,
blev bjudna på mat också , så det blir falukorv två dagar i rad,
för det var tänkt att vi skulle äta det hemma igår , men blev där istället & jag hade
ju redan tagit fram det här hemma , så idag blir det samma fast stekt !
Sen kom Johan & Carro förbi en sväng , så det blev lite tjöt med dom .
Annars gjorde vi inte mycket mer än duscha & bara tog det lugnt.
 
Sina ligger & sover fortfarande , hon har inte reagerat på att jag gått upp,
satt på kaffe eller släppt in dagsljuset i sovrummet ;)
Jag var tvungen att kolla om hon levde vilket hon gjorde,
men jag började undra där ett tag !
Men hon får gärna sova vidare för det regnar ute & det är ingen hit
att gå ut på kissrunda då , men ioförsig så vägrar hon själv.
 
Nu är mitt kaffe klart så jag ska äta lite frukost & läsa bloggar.
Hörs senare !









Postat av: Lisa

Aleex, rätt som det är ploppar Ängla ut ;P

2008-10-21 @ 11:40:12
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?