Härlig Måndag.

I morse gick vi upp halv 8 & börja fixa lite.
Vid 9 tiden kom min kära mor med bullar & käkade frukost.
Var super trevligt :)
Efter ett par timmar åkte hon & vi gick upp till svärmor en sväng,
sen förbi OJ för att handla käk till djuren & lite så.
Roligt nog skiljer sig foderpriset på 20 kr ungefär mellan OJ & Maxi .
Ica som ica liksom , men icke , billigare här ute i hålan ;)
Sen skicka jag älsk i säng & fixa maten , så nu är man mätt & belåten.
Älsk har precis åkt till jobbet , han jobbar ju kväll denna veckan :(
Men samtidigt träffas vi mer än en vanlig dag känns det som iallfall .
 
Nu ska jag försöka vila lite , sovit dåligt som vanligt & legat vaken ett par timmar.
Hade även en envis halsbränna som vägrade försvinna trots novaluzid-tuggande.
Ska bara ligga här i sängen & lata mig hela kvällen,
mysa med djuren & se på kass tv eller om det är någon rolig film på datan ...
Lär väl trycka i mig kakor & lite gott också , vi bakade hallongrottor eller vad dom heter igår,
för jag fick sånt sockersug & min smarta sambo KASTADE en halv kladdkaka för han skulle diska
formen , hur klyftigt det nu var ;)








Postat av: Linn

Gud vad gott med hallongrottor :D

2008-10-13 @ 19:03:54
URL: http://lodjuret.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?