I natt ska jag vara fastande..

Imorgon ska vi till barnmorskan , älsk ska också med ,
han har ju inte varit det på ett par gånger men imorgon så .
Vi pratade senast igår om jag skulle ta dom där leverproverna men eftersom
min bm inte hade ringt så förmodade jag att det inte behövdes kollas upp.
Men nu ringde hon precis , så från kl. 00.00 ska jag inte stoppa i mig något,
för imorgon ska jag ta lever & några andra prover.
Något med syror ?!
Mindre kul , men vad gör man inte för att se så allt är ok.
Tror dock inte att det är något men med min tur kan man ju inte veta.
Får hoppas på att det går att ta blod utan större problem bara,
jag är svårstucken & får enorma blåmärken efteråt .
Snyggt ju , ser ut som en jävla knarkare i armvecken efter.








Postat av: Beetty

Tjeeenixen =).. haha ja dem va hela faktiskt ;)..

hur har de gått hos bm idag? kliar det mkt på kroppen? fy om det är de som jag hade, då vet du vad jag pratade om med :P.. blääääch..

2008-10-07 @ 12:08:41
URL: http://freshing.blogg.se/
Postat av: Beetty

hur får man in en sån dära klocka du har på din blogg? jag har försökt men fattar fsiekn noll :P.. haha

2008-10-07 @ 12:16:33
URL: http://freshing.blogg.se/
Postat av: Beetty

ja visst, jag hade värst på fötterna och på nätterna fick jag sova svalt för att få sömn, jättejobbigt.

Jo de tar ungefär tre dagar, de tog det här, men de kan ju gå fortare om det vara ärlvervärden de ska kolla eller om det är gallsyror? gallsyrorna tar tre till fyra dagar o leverproverns ska ta ett dygn bara.



haha okej, :P.. jag får försöka tills jag kommer på. ehhe..

2008-10-07 @ 12:26:09
URL: http://freshing.blogg.se/
Postat av: Lisa

Usch vad hemskt.. Så gör man inte!



Lycka till imorgon :)

2008-10-07 @ 18:51:08
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?