I väntan på lite mat .

Jag kan bli tokig på vår micro , den har ett eget liv vill jag lova.
Ibland värmer den fortare än fan & andra gånger tar det evigheter.
Så passande att det tar ett helt år för min mat att bli varm nu när jag är vrålhungrig.
Blir iallfall pasta & köttfärsås som blev över i från Måndags , man får ju vara smart
& frysa in så slipper man tänka på det.
Gått här & plockat undan & damtorkat lite varstans i väntan på microjävlen.
Älsk åkte till jobbet för en halvtimma sedan & jag har redan börjat sakna honom .
Pinsamt men sant !
Vissa dagar är man bara för blödig , dessa hormoner.
 
Detta vädret är ingen hit , man blir slö & halv deppig av allt detta regn.
Men sen är det lite mysfaktor över det hela också .
Man kanske ska krypa ihop med en kopp te/kaffe & en bra bok ?









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?