Ibland blir man chockad.

Jag såg mig själv i speglen & blev nästan chockad.
Jag har världens mage , världens lår & hela köret.
Herrejävlar vilket expriment kroppen utsatts för .
Tack & lov för det är vätska & är för man är gravid annars hade jag gråtit.
Jag har aldrig någonsin varit i närheten av den storleken eller vikten jag har idag &
en sak är säker för varje dag som går blir jag mer motiverad till att
det ska undan & väck efter förlossningen.
Jag må vara kroppsfixerad ja , men det är enbart min egen kropp jag hänger upp mig på ,
andra får vara hur kraftiga , smala eller rent av feta dom vill , det är inte mitt problem.
Men jag ska iallfall inte se småtjock ut mer än nödvändigt efter förlossningen.
Skiter i hur ont jag har.
Det här med att äta nyttigt & skippa godsaker är inget jag kommer göra,
men motionera är prio ett på min lista.
Delvis för jag suttit som en morot i evigheter för foglossningen bråkat,
så jag har ju en del att ta igen .
Haha , man har verkligen för mycket tid när man sitter & planerar sånt här ?
Nej , jag behöver skaffa mig något vettigare att göra .

.

NU, idag stor som ett hus  , vecka 5 & redan fått mage .








Postat av: LAJSA.NET

Hihi.. magiiiskt!! Kan inte fatta att du om bara några veckor är mamma :D

2008-10-16 @ 17:53:12
URL: http://lajsa.net
Postat av: Erika

Hej! Känner igen mig i din beskrivning... ibland gråter jag floder över hur trist de är att inte kunna ha sina jeans längre. Men vi får vara glada över att det snart är över :=)

Tjingeling!!!

2008-10-16 @ 18:46:13
URL: http://storken2008.blogg.se/
Postat av: Lisa

Du är inte stor som ett hus ;P



Du har fin mage ;)

2008-10-16 @ 19:15:11
Postat av: Beetty

du är jättefin =)..

har du haft förvärkar eller ngt än?

2008-10-16 @ 21:02:35
URL: http://freshing.blogg.se/
Postat av: Pippinyfiken*surfar runt bland bloggar*=)

Jag tycker du har jättefin kropp för att vara gravid!! Strålande fin bäbismage! Lycka till som förälder!//Kram från Pippinyfiken

2008-10-17 @ 11:46:11

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?