Nej vad i helvete ?

Den här människan jag skrev om igår , LÅT HENNE BRINNA I HELVETET.
Varför ?
Jo för den är en sjuk jävla människa som suttit & ljugit ihop något så hemskt,
tagit bilder från en amerikans sida .
Hon har lurat i massor med människor att deras ena tvillingdotter ligger för döden,
att dom förlorat två barn sedan tidigare.
Fattade ingenting först när jag läste "Mammabecka"´s blogg .
Hur kan man som människa ens komma på sådana historier,
lura så många människor på olika forum , i sin blogg mm ?
Nej , jag blir bara så förbannad , vill man tjäna lite extra pengar på metrobloggen
kan man välja andra grejer att luras med , låt barn vara ifred.








Postat av: Natta

Haha! :D Folk brukar undvika mig när jag har PMS, jag har världens humörsvägningar ;> Först kan jag trycka ner folk totalt och skratta åt det, sen övergår det i utskällningar och ilska som sedan kan sluta i lite allt möjligt som t ex muggkastning eller att jag bryter ihop totalt ;> haha

2008-10-07 @ 11:04:20
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/
Postat av: carro

ah, du har upptäckt... jag satt och grät till hennes blogg igår, så kommer johnny och berättar att människan ljuger om något sånt!!!! fyfan jag blev så jävla illa till mods

vilken människa

2008-10-07 @ 11:42:04
URL: http://medbebisimagen.blogg.se/
Postat av: Linda

Jisses, vilken vrickad tjej :S

2008-11-04 @ 16:51:52
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?