Ny vecka igen då .

Godmorgon !
Kom ur sängen för snart en timma sedan , sitter här med magen full
& morgonkaffet .
Ska strax väcka Sina & gå ut med henne , tänkte skriva lite först.
Igår städade jag som en idiot hela dagen , så här är rent & fint till max nu .
Synd att jag blir som en jävla hitlerkärring & tycker det är skitit för det är minsta
lilla på golvet eller någon annanstans , vad har hänt med mig egentligen?
Det är ju rätt så svårt att undvika grejs på golvet med både katt & hund :P
Jaja , ska strax ringa den idiotjävlen som spelar på om jag får min sjukpenning eller inte,
för får inte fk sina papper denna veckan kan dom besluta att jag inte är berättigad pengar,
snyggt ju , då innebär det 3 månader utan ett öre & ja , ni förstår ju själva hur det är
när man är van vid 2 inkomster .
Ska även ringa sväris , tror hon skulle komma på lite kaffe & så .
 
Jaja , nu blev irritationen för mycket för posten kom & utan mitt brev .
HAHA.









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?